Echt de laatste dag van de vakantie, vanavond vliegen we terug naar huis. Wat is het snel gegaan en eigenlijk ook weer niet, want we hebben zoveel meegemaakt en zoveel impressies opgedaan. Met elkaar is het ook zo gezellig geweest, we hebben zo'n fijne band met elkaar, mede daardoor hebben we allemaal vollop kunnen genieten van deze reis. Zo'n laatste dag is altijd moeilijk, gelukkig konden we een late check out krijgen, om 3 uur moesten we onze kamers uit. Na het ontbijt zijn we nog even lekker bij het strand en zwembad blijven hangen en nadat we gedoucht hadden en de koffers bij de receptie hadden achter gelaten zijn we nog even wezen lunchen in Oriental palace en daarna hebben we bij de poolbar nog een alcoholvrije cocktail gedronken om het af te sluiten. Foto's Maleisixc3xab 2010 209

Foto's Maleisixc3xab 2010 211

Het is altijd happy hour van 5 tot 7 en dan krijg je 20% korting, er speelt dan een klein gezelschap op de gitaar, het entertainment doen ze echt leuk op het resort, ze maken er iets knus van.  Foto's Maleisya 2010 149
Maar de vakantie is nu echt voorbij helaas, het busje komt ons halen om naar het vliegveld te brengen.

Maleisixc3xab was geweldig! Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Gelukkig heb ik deze blog, want als ik dit weer terug lees geniet ik er weer van en ben ik weer even terug in de vakantie roes.